Avio-industrija je na konopcima zbog posljedica koronakrize, a to posljedično znači kako će i Hrvatska s linijama doći u pitanje. Najradikalniji potez povukao je Ryan Air, koji je ukinuo čak 15 linija prema Hrvatskoj, od čega 11 prema Zadru. Germanwings je prepolovio linije prema nama, a i Lufthansa je reducirala broj letova prema Zagrebu i Splitu.
Ovakvi potezi avioprijevoznika nisu neočekivani, pad turizma je toliki da se jednostavno ne isplati toliko letjeti. Kako je Hrvatska gotovo pa ovisna o turizmu, jasno je da će ta prometna komponenta patiti. Ovoljetni turizam održavao se na pedesetak posto uobičajenog prometa zbog ljudi koji su uglavnom automobilima dolazili na svoje destinacije, zračni promet radikalno je više bio snižen.
Ono što donekle može biti nagovještaj boljih vremena je najava Germanwingsa da će u prosincu ipak vratiti linije na uobičajen broj. Što znači da smatraju kako će gastarbajteri ipak ići za božićne i novogodišnje praznike doma, a možda i kakav turist uleti.
Druga pozitivna stvar se dogodila u dalekoj Americi, na njihovim burzama. Nakon optimističnih najava o cjepivima skočila je potražnja za dionicama avioprijevoznika, koje su se prije toga survale u vrijednosti zbog krize. Iako to prosječan građanin smatra tek jednim vidom kockanja, ulagačke tvrtke ulažu mnogo u analitiku, i ako je njihova procjena da bi se avio.industrija trebala krenuti oporavljati, to nikako nije bez osnove. A sve je to za nas dobro jer u srži, živimo od turizma.