Search
Close this search box.
Vrijeme by DHMZ:
SPLIT 16.5℃ | bura 3.9 m/s
29. travnja 2024. 09:53
Kultna 22  

KULTNA 22 Kokošari

PODIJELI

Hajduk je oduvijek bio magnet za klikove, bar otkad je tako nešto uopće uvedeno u jezik, tamo prije 15-20 godina. Marko Livaja je zbog spleta okolnosti te recentnih događanja sam po sebi stvarač šušura na portalima. Čisto iz te perspektive ne čudi sijaset portala i “portala” koji su se jučer ažurno aktivirali nakon ždrijeba za prvenstvo.

Što ako Livaju kazne, kako će Hajduk igrati bez njega, a prva tri kola tri teške utakmice“, manje-više sve bi se objave mogle svesti na ovo. Ovakve teze jasno da uzrokuju klikove, bijesni hajdučka sekcija kao i zlobna nehajdučka sjajne su žrtve ovakvog klikbejta. Normalno, radi se u tekstovima o hrpi “što ako” konstrukcija koje ne govore ništa bitno, važno je samo imati dovoljno agresivan naslov da se klikne na njega. Zanimljivo, novi statistički alati bez problema određuju koliko se osobe zadržavaju na tekstu, ali to je nešto što moderni mediji ne vole previše koristiti. Uvelo bi im kaos u marketinške sekcije, koje su danas ionako najbitniji dijelovi medija.

No, sad ću vam otkriti mokru želju svakog medijskog koncenra ovisnog o klikovima za svoj opstanak. Oni se stvarno nadaju kazni od bar jedne utakmice kazne za Livaju, ako ne može više. Zašto? To bi bio potpuni odmak od prakse HNS-a, koji za verbalni delikt nikad nikog nije kaznio ičim drugim osim novčanim iznosom. I tu nastaje spektakl. Navijači Hajduka kao ludi klikaju ne bi li negdje nekome nekako poručili da se goni u tri fine, protivnički troleri dolaze kako bi poručili da je kazna premala, neutralni klikaju da vide što se događa… Portalu onda bude super izdavati serije tekstova, prvo kako je zaslužio kaznu, pa onda tekst o tome da stvarno nije zaslužio utakmice kazne, da zadovolje niske strasti svih strana i izazovu epidemiju klikova.

Prva je istina da osim onih koji s jedne strane navijaju za Hajduk i s druge za Dinamo u redakcijama zapravo ljude boli briga za Livaju i kaznu. Njima je do klikova, klikovi donose novce, novci donose redovne plaće. Pragmatično i usrano, novinarstvo je nekad bilo zamišljeno kao korektiv društva, a ne kao dodatak marketingu. Ali tako je kako je, kokošari kokošare, mediji su se isprostituirali (jeste vidjeli ovo čudo od fešte Slobodne Dalmacije?), marketing je car, novinaru se mjere klikovi. Hajde, ovdje toga još nema, zato ovo i pišem, drugdje bi mi kazali da odjebem s ovakvim tekstom.

PODIJELI

Vezane vijesti

Search

Follow Us

Split

16.5℃

NE 3.9m/s

50%

1019.6hPA
  Vrijeme oko 2h:
18℃
Uto
18℃
Sri
16℃
Čet
13℃
Pet
11℃
Sub
  Vrijeme by DHMZ

Posljednje objavljeno