Search
Close this search box.
Vrijeme by DHMZ:
SPLIT 17.2℃ | maestral 2.1 m/s
3. svibnja 2024. 14:48
Kultna 22  

KULTNA 22 (r)Evolucija i vizija

PODIJELI

Teško vam je meni objasniti koliko me razveselila vijest o poboljšanjima HDTV-a, Hajdukove klupske televizije koja će sada postati televizija u punom značenju te riječi. Toliko sam bio oduševljen da je naslov trebao imati revoluciju bez ovih zagrada, ali onda sam malo promislio. Hajduk mora biti pionir na nekim područjima, zapravo je na kraju ovo očekivano, da mi prvi imamo pravu klupsku TV u Hrvatskoj. Stoga malo i zagrada.

Kao netko tko je sad već desetljećima oko medija, upoznat sam s time što znači imati 24 satni program. RTL i Nova kad su kretali zapravo i nisu imali cjelodnevni program, stvarno to nije jednostavno. Znao sam da se sprema modernizacija HDTV-a, ali ću iskreno priznati da niti trenutka nisam pomislio da će ići na 24-satno emitiranje.

Odmah da upozorim, poslovna logika i ukupan broj zaposlenika Hajduka govore mi kako će u tom programu biti i dosta repriziranja materijala, to je jedina moguća opcija da se ispuni toliko programa. Uostalom, i komercijalne i javne TV imaju takvu navadu, a oni na marketingu vrte pare koje su basnoslovne. Ponavljam, video produkcija i košta i uzima vrijeme, ogroman je ovo posao i tim veći iskorak Hajduka i tima koji radi na HDTV. Tim ljudima stvarno svaka čast. Naradit će se sljedećih mjeseci, to je neupitno.

Sad malo ekonomije. Ovakav projekt radi poslovnu pozitivu na više frontova. Prije svega, s ovakvim napretkom iskreno se nadam da je pitanje tjedna monetizacije HDTV. Stvarno ljudi ne mogu očekivati da će imati cjelodnevni program za besplatno, fiskalna logika nameće da Hajduk u jednom trenutku krene naplaćivati pretplatu. Koju ću s veseljem plaćati. Druga stvar je marketinški potencijal, svakom tko posluje prije svega u Dalmaciji, ali i u Zagrebu, odgovarat će reklamiranje na ovoj platformi. Može se prići široko krugu mušterija, koje k tome još iskazuju poslovičnu sklonost brendovima koji rade s Hajdukom. Pitajte Heineken.

Treća stvar je približavanje kluba navijačima, koji će sad imati pristup nekim informacijama koje u ovom trenutku traže na drugim medijima. Trafiki recimo to ne ide toliko u prilog, ali gledano sveobuhvatno, ona jedna ogromna heterogena masa željna svakodnevnih vijesti i priča o Hajduku sad će imati jedan veliki izvor za svoje težnje.

I za kraj, jedna priča o viziji. Naime, kad krećete u ovako velike projekte, a vjerujte mi da HDTV jeste veliki projekt, moraš imati i viziju. Ja se iskreno nadam da postoji trogodišnji plan, odnosno vizija, gdje će HDTV biti u tom trenutku. Zašto trogodišnja? Pa, za toliko ističe trenutačni ugovor za prenošenje HNL-a, stvarno se nadam da će do tog doba ovaj Hajdukov projekt biti toliki da bar s nekim medijskim ili financijskim partnerima mogu dati ponudu za TV prava lige. Višestruko bi se to Hajduku isplatilo, bar bi onda mogli sami sudjelovati u određivanju iznosa za prava. Što se trenutačno radi, kako bi se reklo, uđuture, a ne po osnovi koga se zaista najviše gleda.

Uglavnom, ne pada mi oduševljenje, stvarno mislim da je ovo jedan veliki korak u Hajdukovom poslovanju, još jedan veliki dokaz da smo jedini stvarno moderni klub u Hrvatskoj. Uz jedan dodatak, da se sad ne smije stati, treba nastaviti raditi na svim poslovima, treba dizati prihode i poboljšavati vidljivost.

PODIJELI

Vezane vijesti

Search

Follow Us

Split

17.2℃

NW 2.1m/s

59%

1011.0hPA
  Vrijeme oko 14h:
19℃
Sub
22℃
Ned
22℃
Pon
20℃
Uto
21℃
Sri
  Vrijeme by DHMZ

Posljednje objavljeno