Kako to obično biva, bilo je svakakvih očekivanja od najava Prgave familije koji su posljednjih dana stizali s Hajdukove adrese. Oni realni znali su da se radi o nekoj reklamnoj akciji koja će uključivati majice, oni manje realni, navijačkije raspoloženi su očekivali sve i svašta, najčešće neko pojačanje. A obzirom na intenzitet kampanje, ništa ispod Perišića nije dolazilo u obzir.
Tako da su ovi malo nerealniji nakon objave čak i malo razočarani. Nije pomoglo ni to što je Livaja bio za glavnu objavu. No, na kraju se radi o klasičnoj marketinškoj kampanji, nakon retra, Livaje i Miše tako su sad prgavci u modi. I čini se da se radi o dobroj akciji, ako treba birati za sada platnenu vreću odabiremo kao best buy. Ceker, rekli bi u neka druga vremena. Nadajmo se da ovo nije sve, kako će ići i drugi kontingent ove akcije, ima potencijala i za još neke stvari. Pohvalimo na kraju i poseban spot za ovu akciju, ukomponiran s Dinovom “Ti si mi u mislima”.